så har dagen varit..

  2010-01-27 / 19:21:47 / Allmänt /


Står och väntar på roslagsbana i snöovädret,brrr


Var lite orolig att det skulle vara förseningar på tåget men det kom i tid.

I dag gick det bättre att träna. Träffade en tjej som ska göra korsbandsoperation på artro clinic,vi har dock inte samma doktor. Hon jobbar också på förskola i Sollentuna. Enligt hennes doktor så kommer hon bara vara sjukskriven i 6 veckor. Jag är sjuskriven i 3 1/2 månad men kommer nog börja jobba en månad tidigare.
Min kollega saknar mig så och vikarien åker utomlands 1 mars. Jag börjar nog att jobba 4 timmar för att vara på säkra sidan att jag klarar av det.
Ska in på fredag och träna igen.
I morgon blir nog en lugn dag om det fortfarande snöar. Jag ska nog ta en läsdag i morgon. Måste fortsätta läsa snabba cash så jag kan börja läsa nån annan bok. Jag har ju bunkrat upp med böcker. Jag älskar att läsa verklighetsbaserade böcker och även Liza Marklunds Annika Bengtzon.
Det har varit en väldigt bra dag idag. Tack för mig ♥♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist