rånad....

  2010-01-15 / 18:57:53 / Allmänt /
Lyssnar på radion och där går polisen ut med att dom söker efter vittnen till en grovmisshandel som skett natten till söndagen. En yngre kvinna blev misshandlad och rånad,misshandeln var tydligen väldigt grov.Det är fruktansvärt,varför? Det blir bara värre och värre,snart vågar man väl inte gå ut. Det är min mardröm att det ska hända mig el nån nära vän el släkting.
Hur kommer det sig att det händer,är det påverkade människor el människor som är desperata på ett el annat sätt,varför väljer man att misshandla personen,räcker det inte med att råna personen,jag förstår inte och kommer säkert aldrig göra det heller. Jag hoppas verkligen att dom åker fast och denna kvinna återhämtar sig så pass att hon kan leva ett socialt liv. Jag tänker på dig.................................................







I dag har jag varit på jobbet för att hälsa på dom nya barnen. När jag kommer ditt så har dom samling innan lunchen,dom satt så fint på samlingen. Jag hälsar på barnen. En pojke blir jätteglad, han vet inte riktigt vad han ska göra. En utav flickorna tittar på mig jätteargt och vänder sig mot väggen. Jag fattade det som om hon var arg på mig för att jag inte är där varje dag. Jag prata med kollegan lite sen frågade jag flickan om det var så att hon ville komma och sitta i mitt knä och gosa lite och det ville hon SÅ gärna,KUL att jag är saknad. Pojken som blev så glad kommer också  och jag får en jättekram,han vet inte riktigt om han ska skratta el gråta,gu va jag längtar till jobbet och mina pyttar;) Jag var kvar ganska länge så det blev lite påklädning till vilan och blöjbyten efter lunchen. Det är kul att träffa kollegorna,dom blir också glada att se en och jag blir glad att se dom och få vara social,det är lite tråkigt att vara hemma själv till o från,när jag är trött så är det jätteskönt att vara hemma själv.
När jag kom hem så gjorde jag fläskfilegryta,den blev riktigt lyckad,jammi;) Ha en riktig fredagsmyyyyys. Tack för mig ♥♥♥! 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist