pizza..

  2010-01-31 / 14:13:52 / Allmänt /
Nu ska jag ner och handla pizza. Är bakfull,suck men som man bäddar får man ligga..


Ida

Hej vännen!

Jag tycker inte du ska bekymmra dig om att du inte får några kommentarer, det är väl inte därför du bloggar? Om du älskar att skriva så är det det som är det viktigaste. Skit i ifall ingen kommenterar, gör det för din egen skull. Det är bra terapi!

ALla de där stora bloggarna är inte nåt att bry sej om, kör din egen stil det är ju det som är du och din blogg!!!!!



Du har säkert fler besökare än vad du tror, bara det att ingen kommenterar.

Det finns besöksräknare man kan lägga in på bloggen, dock så vet jag inte riktigt hur man gör det på blogg.se tycker det är lättare på blogspot.com

www.susnet.se

www.easycounter.com

är exempel på två sajter som har gratis räknare, då kan du ha koll på hur många besökare du har.

Kram på dej vännen..

Kul med bilder förresten! Tänk bara på att kolla med folk först innan du lägger ut bilder på internet, en del gillar inte det ( som jag!)

2010-01-31 @ 14:49:12
URL: http://pysselpussar.blogspot.com

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist