öm i musklerna..

  2010-01-22 / 21:34:09 / Allmänt /

Hejsan svejsan! Nu är det kväll och jag är slut, är så öm i vaden. Tur att det finns värktabletter.
Ska skriva sista sen är det nog för i kväll;-D

Jag ,Lovis och Astro åkte strax efter 15 till stan,Lovis älskar att åka tåg.



Vi kom in till slussen strax efter 16, Peppe kom strax där efter. Vi åkte tillsammans till t-centralen, Peppe bytte tunnelbana till rinkeby , jag och Lovis gick mot kungsgatan till Mc donalds. För Lovis var det jättelångt att gå men hon har varit SÅ duktig idag,inget gnäll heller,TOPPEN! Lovis blev så imponerad av belysningen som hängde längs drottninggatan,tänkte ta kort så jag kunde visa för er som läser,men ni har nog redan sett belysningen i stan.
Det var riktigt gott att mc donalds. Lovis åt upp all mat,ännu bättre. Jag är så nöjd med dagen;-D , en toppen dag trots att jag är så trött. När vi var påväg till t-centralen så hitta Lovis en så trevlig godisaffär. Det var mycket godis och den var jättetrevlig att gå runt i. Det var dyrt men det blev lite godis i allafall. Hon fick välja godis själv. Tillslut fick jag henne där i från så vi kunde åka till östra för att ta tåget hem. All rörelse har inte gjort vaden bättre,har lite ont och jag är stel.

Vi kom hem efter 19 tiden,vi kom hem och då börja Lovis gnälla om att hon ville ha en bulle som vi köpt med oss hem. Jag tala om för henne om hon slutar gnälla så kan hon få bulle men nej det ville hon inte utan då gnällde hon ännu mera,så hon fick ingen bulle,utan det var dags att nanna kudden och det gick hon med på. Hon gick och kissade ,satte på sig blöjan själv och pyjamasen, varm välling och kudde o täcke,10 min senare så sov hon;)
Hon sover på min sida,bobbo får sova på soffan,hihi
Nu är jag slut som människa,vi hörs i morgon;-D  Tack för mig ♥♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist