olika åsikter....

  2010-01-11 / 19:59:58 / Allmänt /
Jaha,dessa olika åsikter,tänk om vi kunde tänka lika nån gång men icke sa nicke.
den här gången handlar det om niklas,han ska börja en konstig diet för att musklerna ska synas och jag har försökt att förklara att han ska inte använda den dieten för att han är för ung. Han vill tyvärr inte lyssna på det örat.
Vid middagen nu så börja han att prata med Tobbe o mig om denna diet och Tobbe förklara att den inte är bra för honom. Tyvärr gör vi samma misstag varje gång att ta det negativa före det positiva. Det är skit bra för Niklas del att han tränar,han behöver det inte för att bli större men för att aktivera sig fysiskt.Han tycker vi bara klankar ner på honom. Jag försöker verkligen att tänka mig för men ibland hinner orden före,han tycker jag är så negativ jämt,han vill att jag ska säga-vad roligt Niklas att du ska göra... vad det nu är. Fan jag måste skärpa mig men oftas är det nåt negativt i den han berättar,att han måste tänka sig för vad det är han gör. Tobbe är ganska duktig på att klanka ner på mig och är väldigt snabb med att tala om för mig vad jag gör för fel fast han gör exakt samma själv, men han kan ALDRIG stå för det , så jävla tråkigt och börjar bli skit att ta jämt,jag står för att jag kan och gör fel ibland och jag lär mig hela tiden. Tack för mig<3<3<3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist