ny dag.....

  2010-01-13 / 20:08:49 / Allmänt /

Nu är snart denna dag slut.
Natten har varit jobbig,har inte kunnat sova,kanske berodde på colan jag drack,dricker inta så mycket cola längre så kroppen har vant av sig vid det.
Jag låg vaken en hel timme innan jag gick upp och la mig i soffan. Den lilla tiden jag fick sova så drömde jag väldigt konstig,hm.... vad händer i hjärnan igentligen;) Gick in vid 6 tiden till sovrummet men nej det gick inte att sova,Tobbe tog sovmorgon också så hans mobil var på snoozen och det betyder ju att det ringer många gånger på 1 timme.
Halv 8 gav jag upp. Jag gick upp och gjorde frukost. Somna i soffan mellan 10 o 11.
Klockan halv 1 skulle jag var på artro clinic,fick voltaren och citodon. Voltaren för inflammation och citodon för att kunna slappna av och förhoppningsvis få sova.

Jag ringde försäkringskassan idag för att kolla om dom fått en anmälan att jag är sjukskriven men icke sa nicke. Ringde arbetsgivaren och fråga och hon hade lämnat vidare papprena. Fick ringa vidare,hon jag prata med sist skulle ringa försäkringskassan. Jag har även fått för mycket lön i decemder så ja,när jag får pengar är en bra fråga. Jag får nog börja jobba tidigare fast knät inte är ok.

Jag har lillebrorsan i telefonen och vi disskuterar min lön,han höll på att tappa haka. Jag har sån jävla skitlön. Nu måste jag slå näven i bordet. Nu är det krig i tomteskogen,bränn bränn,hihi
 
tema soppåse på jobbet,jag gjorde en blöja. Jag jobbar ju med småttingar,hihi. Ett gott skratt förlänger livet,detta bjuder jag på..



Helena

Jag tror definitivt att jag missade nåt i fredags...

2010-01-13 @ 20:34:49
Anonym

Jag tror definitivt att jag missade nåt i fredags...

2010-01-13 @ 20:45:50

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist