nöjd el inte...

  2010-01-19 / 21:03:26 / Allmänt /
Det är ganska tråkigt att gå hemma samtidigt som det är skönt. Jag behövde denna ledighet, det känns i kroppen. Rastlös men ändå inte, fattig men ändå fattig,hihi.
Det dröjer innan pengarna kommer,trist,JAG VILL HA PENGAR!!

Har börjat läsa boken snabba cash,måste läsa den innan jag ser filmen,har inte kommit så långt i boken men den är väldigt spännande. Försöker läsa nu istället för att titta på tv. Har lyckats bra,det är bara skit på tv på förmiddagen.
I morron är det träning,va ej i måndags för jag mådde så illa,nej jag inte med barn fast det är min högsta önskan här i livet.

Jag ska beställa tid till doktorn nu och ta tag i det som jag måste ta tag i när det gäller min kropp.
Ska ringa i veckan.

Tll middags gjorde jag våfflor med grädde,det var mumsigt;)

I dag fick jag nya Wallander och sommaren med Göran,hoppas kuna se sommaren med Göran i kväll med karl min;)

Tack för mig ♥♥♥ !



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist