morgon..

  2010-01-28 / 08:07:50 / Allmänt /
Klockan är bara 8 och jag försöker få min underbara son att vakna för han ska åka till huddinge sjukhus själv idag. Han vill inta att jag ska följa med,suck. Dom ska gå in i ena näsborren och titta hur det ser ut.
MEN NU ÄR JAG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.

 HAN VÄGRAR GÅ UPP,JÄVLA SKIT!
JAG VISSTE DET. JAG HATAR ATT HA DENNA KÄNSLA OCH KLUMP I MAGEN NÄR JAG MÅSTE VÄCKA HONOM,FÖR JAG VET ATT DET INTE KOMMER ATT GÅ. JÄVLAR JÄVLAR JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FAN JAG KOKAR HELA JAG.JAG BLIR SÅ BESVIKEN VARJE GÅNG,TUR ATT DET INTE ÄR SÅ OFTA MOT VAR DET HAR VARIT NÄR HAN SKULLE TILL SKOLAN VARJE DAG. 
HAN VILL VARA VUXEN,HAHA,HAN KLARAR INTE ENS ATT GÅ UPP NU OCH ÅKA ENSAM. JAG KOMMER FÅ BE TOBBE FÖLJA MED. TOBBE VAR MED SIST. NU ÄR JAG PÅ SÅ URUSELT HUMÖR.SKIT! 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist