LUGNT...

  2010-01-23 / 17:47:56 / Allmänt /

Lugnet,nu är lugnet här. Nu åkte Lovis hem med sin pappa,det är tyst. Det är jättekul att vara barnvakt men ändå skönt när det blir lugnt. Hon har roat sig själv på eftermiddagen med sin godispåse,hon har hjälpt till i tvättstugan också, hon älskar att hjälpa till:D
Vi kanske ska ner till Lovis senare och äta middag,få se om Tobbe kan bestämma sig;)
Tommy har varit här i flera timmar,det är skönt att prata med honom.
Han vet hur Tobbe fungera i olika situationer. Nu förstår jag.

Jag är så trött..... på ett positivt sätt. Nu håller jag på att vika tvätten,alltid lika roligt:( ,elller hur.
Måste ner till tvättstugan igen. Jag kommer nog tillbaka senare i kväll:)Tack för mig ♥♥♥!

Lugn och ro




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist