lördag..

  2010-01-30 / 12:28:42 / Allmänt /
God förmiddag! Så var det lördag och jag har jättetråkigt. Min karl åkte iväg för att handla,vet ej vad för något. Känner mig lite ensam idag.Jag har lite att prata med Tobbe om,jag måste göra det nu för tiden tickar. Vi har bestämmt oss för att försöka 6 mån till men vi har inget mål och det är så korkat. Vi kan ju köra i samma spår i 6 mån då är det ingen vits med att försöka. Jag ska även börja själv att gå i terapi,jag behöver det,jag behöver hjälp att komma till andra tankar. Jag har så mycket jag behöver få ur mig. Jag ville att vi båda skulle gå i parterapi för att vi kan verkligen inte prata med varandra,det blir helt fel och han bara maler och maler,det finns inget stopp. Jag måst prata med honom på sön el mån. Ska säga det till honom i morgon,suck. Men i kväll ska vi på 40 årsfest och jag funderar på att dricka lite alkohol ikväll,jag gör det så sällan men jag är lite orolig att det kan bli lite mycket och jag har ett knä att tänka på. Tyvärr har jag så jäkla tråkigt när jag inte dricker. Det är så tråkigt att titta på när andra blir fulla. Jag hoppas inte Tobbe blir för full för vi ska ta oss hem också,han har blivit lite för full dom senaste gångerna när det varit fest. Jag får alltid gå hem själv för han ska jämt stanna kvar och dricka till man raglar hem,så onödigt tycker jag. Jag gillar inte att gå hem själv heller i mörkret men jag har inte haft nånåt val,trist. Nu kan jag ju ta bussen hem iallafall. Vi syns sen. Tack för mig<3<3<3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist