Lånat....

  2010-01-17 / 22:31:49 / Allmänt /
Natten har varit skit. Jag gick och la mig före Tobbe för att få ro att sova. Han gick och la sig senare men jag hade inte hunnit somna, när han går och lägger sig så frågar han om jag sover vilket han gör ofta och då kan jag precis vara påväg in i drömarnas land och ,ja,skit,så vaknar man. Jag orkade inte svara honom. Jag kände hur jag börja somna in,ja då börjar fan med han att snarka,faaaaaaan vad jag hatar snarkare ,det värsta är att han skiter i att göra nåt åt det. Han verkar tycka att det är normalt att jag ligger på soffan för att få sömn, JAG SPRÄNGS SNART........ Vad fan gör man,han respekterar inte det jag säger så ja,vad gör man............
Jag la mig på soffan,kul, det är tur att soffan är skön men efter några nätter så börjar ryggen ta stryk. Inte nog med det så hade Niklas en kompis här som skulle sova över,dom satt och spela xbox, Niklas har en förmåga att prata högt. Jag har blivit så jäkla känslig,jag måste ha tyst för att kunna sova. Säger till Niklas att skruva ner tv. Ett stund senare så kommer han och kompisen ut ur rummet,då ska dom gå till en annan kompis mitt i natten,fast jag sa till honom att jag inte vill ha nåt spring. Vi har ett larm som låter som en dörrklocka när man öppna ytterdörren,det kan man koppla bort om man vill men jag tycker det är en trygghets grej. Dom gick. Precis när jag somnar in så kommer dom hem,faaaaaan,vaken igen.
Klockan ringer vid 8 för att jag ska hämta Lovis,vi skulle åka och hälsa på Åsa och hennes tvillingpojkar.

Jag upp och duschar och gör mig i ordning. Är hos Lovis vid halv 10 tiden. Hon äter lite frukost och borstar tänderna sen klär jag på henne,hon fick bara nya kläder på sig idag,klänning,strumpbyxor och tröja. Hon fick en fläta i håret också, hon blev så fin. Vi klär på oss och går mot tåget,vi går först in på ica och handlar frallor till korvsoppan som vi ska få till lunch hos Åsa. Sen fick vi sitta och vänta på tåget en stund. Det blev lite kallt. Lovis var så duktig som var utan vagn. Tillslut kom vi in till stan. Det var kul att träffa Åsa och killarna för det var så längesedan,vi åt god soppa och sen lekte barnen så vi fick lite tid att prata om vårt. Vi var hemma hos Lovis igen vid 17.30,Tobbe hade kommit dit för att ta en fika,på ev på fredag ska Lovis vara med mig för hennes förskola har planeringsdag. Nu är jag så trött och jag hoppas att jag får en god nattsömn, i morron är det danderyd med vattenträning. Tack för mig ♥♥♥  



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist