kväll..

  2010-01-25 / 20:43:54 / Allmänt /

Nu är det kväll och jag fastnade på you tube. Det finns så jäkla mycket att kolla och lyssna på. Har delat med mig på facebook. Har ej lärt mig hur man gör det här på bloggen men det kommer ;)
Tittar lite på guldbaggen samtidigt. Har varit påväg att träna knät länge nu men har ej orken riktigt men jag måste verkligen.

Jag hoppades på att Johan som spelar Frank i Johan Falk filmerna skulle vinna pris för bästa manliga biroll men icke sa nicke,han kommer bli stor som skådespelare,han är grymt bra. Ska bli spännande att se honom i snabbe cash,håller på att läsa boken.


Aj min muskel,vad ska jag göra? Nej, nu ska jag träna. Man vet aldrig när vi syns igen :-D
Tack för mig ♥♥♥!





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist