Hur gör man?

  2010-01-24 / 00:56:58 / Allmänt /
Jag har varit på en jättegod middag hos Tommy och Rebecca, det är trevligt att vara där och så fick jag träffa Lovis igen. Hon var lite högljud pga socker i kroppen,det försvann sen och hon somna ganska snabbt. Jag åkte  hem med tåget vid 24 tiden,jag brukar gå hem i vanliga fall men är lite handikappad med knät just nu och jag är väldigt mörkrädd och händer det nåt så kan jag inte springa.När jag kom hem så logga jag in på facebook för att skriva lite men det har varit så mycket problem där nu på sista tiden så jag börjar ledsna ,samtidigt följer jag kärleken som pågår så Jag kände att jag var tvungen att skriva lite om det som pågår.


Hur gör man när kärleken är stor och det finns dom som inte vill att kärleken ska finnas mellan  två individer? Hur kan dom inte tycka om att dom ska få vara lyckliga? Kärlek,kärlek som är så underbart. Vad gör man när ens kärlek inte är godkänd? Gammalmodigt?Annan kultur?, kan tänkas. Hur resonerar man,vad ligger bakom detta resonemange? Oense? Släkten? ,kan tänkas.
Det är fruktansvärt vad folk kan ha makten över andra,hemskt men det förkommer och det med besked:(
Ja,vad säger man? Det är sånt man inte tror  förekommer eller som man blundar för men det finns ,det finns där som en böld i aslet. Det kommer alltid finnas nån elller några som sätter käppar i förälskades hjul och krossar deras hjärtan:(
Ska människan behöva ta det-NEJ!
Tyvärr så övervinner det onda över det goda ibland pga en dispyt,fel tanke,fel mening m.m det kan förstöra gemenskapen för dessa två individer som älskar och kompleterar varandra. Det är oacceptabelt men man orkar inte kämpa hur mycket som helst. Vad kan jag göra som person? Jaa du,jag kan inte göra någonting mer än att visa att jag finns. Jag finns här M ♥


Tack för mig ♥♥♥












Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist