fredagsmysss..

  2010-01-22 / 10:21:28 / Allmänt /
Jaha,då var det fredag igen,veckorna går så fort.
I natt har jag varit hundvakt,jag har sovit på soffan med Astro,han vägra att sova i sängen,så vi la oss i soffan istället. Har sovit ganska bra. Vid 7 tiden kom Lovis,hennes förskola har planeringsdag så hon får vara med Astro och mig. Astro gillar inte henne så mycket. Han är inte så förtjust i några barn,det har sina skäl till varför.
Just nu är jag jättetrött. Astro sover bredvid mig och Lovis tittar på barnkanalen. Jag ska dricka en kopp kaffe så ska vi gå på en promenad för snart börjar Lovis bli rastlös,hon brukar inte titta på så mycket tv här men idag blir det nog så. Vi ska åka in till stan vid 15 tiden och möta brorsan och lämna Astro.
Jag och Lovis går nog på Mc donalds efteråt,mums. Lovis ska sova hemma hos oss i kväll.
Vi hörs senare. Tack för mig ♥♥♥!


Lovis kan göra fart själv:-D

Är jag inte söt?



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist