bassängen..

  2010-01-20 / 18:00:57 / Allmänt /
I dag låg jag i bassängen vid 11 tiden,varmt och skönt.
Lasse som jobbar där visade mig vilka rörelser jag skulle göra. Har gjort rörelserna har jag gjort för 3 år sen när mitt vänster knä opererades. Det tog ca 30 minuter idag att göra rörelserna,nästa gång så tar det längre tid för att jag ska göra flera repetitioner. 
Efter det så blev det träning på land,det innebar cykling,balans och rodd sen räckte det för i dag.  Kände av i knät när jag skulle åka hem men  så kommer det vara ett tag;)

Till tåget skulle komma dröjde det 20 minuter,brrr,jag frös lite. Det är så rått ute nu när det är "varmare",jag vill hellre ha kallare,då är det terrmobyxor  och tjockjacka som gäller,hihi
Äntligen kom tåget och jag åkte gratis,fy på mig men jag har inga pengar och jag vill slippa smsbiljett så länge det går. Jag satt skönt och läste snabba cash när konduktören kom,dom kan ha svårt i bland att veta vilka som är nypåstigna. 

Väl hemma så gör jag en fet omelett,mums,bara rester på men det smakar gott,man kan ha i stortsett allt på en omelett. Efter en god lunch så var det dags att städa,det var så skitit. Det är ingen som orkar el vill städa. När jag träffade Tobbe så var jag pedantisk ,jag städade jämt och möblerade om,jag älskar att möblera om;)
Men ju mera tiden gick ju mindre städade jag för jag fick sällan hjälp,så dom här åren med Tobbe har varit mycket terapi,hihi. Strunt samma nu är det rent o fräscht.
Har ont i ryggen efter städningen men det går över.

Har jag tur så kommer mitt blivande gudbarn hit i morgon,det ska bli jättekul att träffa honom,lilla Anton. Det ska även bli kul att träffa hans mamma som är min barndomsvän. Vi träffas tyvärr inte så mycket som jag skulle vilja göra men hon är lyckligt gift med en underbar man,hon har fått sin familj,hon är SÅ värd det:)
En annan står ju tyvärr fortfarande och trampar på samma ställe men man har alltid ett val så antigen gillar men läget el så gör man nåt åt det .

Det blir en lugn kväll i kväll. I går tittade vi på sommaren med Göran och den var rolig och bra:)
Hoppas att det är nåt bra på tv i kväll.

I morgon ska jag till stan och möta min lillebror,jag ska passa hans hund,Astro, han är så lite och söt. Brosan ska åka på kryssning,det behöver han,slippa pengabekymmer för ett dygn.
Det var allt för just nu,man vet aldrig när jag dyker upp nästan gång,hihi ;) Tack för mig ♥♥♥



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist