Barnvakt..

  2010-01-16 / 22:02:58 / Allmänt /
I dag lördag så har jag varit barnvakt. Kul. Jag passade Tobbes brors barn. Tobbe och brosan skulle åka och lägga golv. Det är roligt att passa henne eftersom jag inte har nån liten själv,min "plutt" har blivit stor,han blir 18 om några månader, tiden går så fort.

Dom kom vid halv 10 tiden,dom åkte i väg och jag och Lovis gick en promenad till ica för att köpa lördagsgodis,rättaresagt pimpim,hon älskar pimpim och brukar nöja sig med det. Promenaden tog en timme så det var lagom för lunch när vi kom hem. Medans maten gjordes så satt hon och målade med vattenfärg och vanliga kritor, hon gillar verkligen att bli stimulerad,händer det inget så blir hon väldigt rastlös.
Vi åt lunch och tittade en stund på tv sen kom rastlösheten igen. Vi gick och frågade grannen om han ville gå på promenad med oss och det ville han. Vi gick runt i bällstaberg,kul. Vi var nog ute mer än en timme. Både hon och jag var trötta efter den promenaden. Det blev tecknade pippi och träning för min del,Lovis var också med på ett hörn, sen kom rastlösheten,pippi lockade inte. Efter träningen så blev det Lilo o Stich,den tyckte hon om,så vi la oss med filt och kudde i soffan och tittade på den.
När Tobbe Tommy(brorsan) kom hem så åktes det i väg för att hämta thaimat,mums, det var skit gott.
Lovis blev väldigt grinig efter maten och lossades gråta,3 års grej,då var det dags för henne att åka hem.


I morron ska jag hämta henne så ska vi åka till Åsa och leka med hennes tvillingpojkar. Skriver i morron. Tack för mig ♥♥♥



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist