arbetsgivare..

  2010-01-19 / 13:20:50 / Allmänt /
Fan vad trött jag blir. Ringde till försäkringskassan för att checka av så att min arbetsgivare har anmält mig sjukskriven,jag ringde nämligen förra vecka och fick veta att dom inte gjort det,smartskallar!
Nu har dom gjort det men det kan ta upp till 30 dagar innan jag får pengar enligt försäkringskassan,shit vad gör jag,jag får inga pengar och bolån m.m ska betalas. Helvetes jävla skit! Jag får terra försökringskassan så fort mina papper har kommit in. Jag börja ringa runt till företagen där jag har räkningar och skämmas,det är ju inte första gången men det är så länge sedan jag behövde göra det. Man får väl tänka så positivt det går,allat ordnar sig på ett el annat sätt.Tack för mig ♥♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist