2010- LÖRDAG DEN 2 JANUARI

  2010-01-02 / 17:32:44 / Allmänt /

Jaha,nu är det nytt år...... känns inget annorlunda,vad ska jag göra under det nya året? Jo jag ska fatta beslut i olika sammanhang,vad får ni veta en annan dag.

Just nu får jag inte så bra fysiskt,jag har snuva,hosta och en jävligt jobbig huvudvärk,den vill inte släppa riktigt,den ligger och maler innanför pannbenet,så skönt :( Jag måste bli bättre,för jag får trevligt besök på fredag som stannar under helgen, en av mina barndomsvänner kommer med sina tvillingpojkar,KUL!
Vem vet jag kanske har svinet..haha

Jag älskar verkligen att skriv men jag känner att jag inte mår bra,jag orkar inte skriva mer.Tack för mig<3<3<3




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist