vinter..

  2010-02-22 / 14:50:05 / Allmänt /
Det har varit en härlig vinter! Jag är så nöjd med denna vinter trots kaos i trafiken,hihi.
I morse när jag vakna var - 19,9 ute,härligt..
Fick lite bråttom till tåget i morse för tåget gick bara 2 gånger i timmen pga snö och is. Fick stå säkert en kvart,tjugo minuter och vänta på tåget,brrrr, det var snorkallt....
Kom några minuter sent till danderyd. Hoppade i det sköna plurret,gjorde mina rörelser i plurret sen var det dags att göra sitt på land. Har ganska ont nu,så jag har nog tagit i lite för hårt....

Är hemma hos min lillebror nu,vi har ätit pizza till lunch. Vi ska över till kära mor sen och äta middag..


T-centralen


Rinkeby!


Ner mot bromsten..


Mot bromsten


Vacker bild


Vägen till lillebror..

See you♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist