vad kul..

  2010-02-11 / 22:40:07 / Allmänt /
Nu är jag hemma efter nomineringsmötet med facket,jag skrev att det var medlemsmöte men det var det inte,utan nomineringsmöte. Vi gick igenom punkterna och sen blev det god middag med lotteri. Första pris var en stuga på marholmen under fackets 100 års jubileum, stugan är en 6 bädd. Det kommer vara jippon hela den lördagen. Kanske ska köpa biljett. Jag fick träffa 2 av mina kollegor ikväll,alltid lika roligt. I morgon ska jag ner och ta en fika på jobbet. Sen handla på Lidl,sen träning och sen möta upp Åsa med hennes killar,kul!!

Vad kul det är att öppna bloggen och se tre nya kommentarer,och från folk man inte känner.Tack för att ni läser min blogg. Min statistik är på väg uppåt också,så kul. Nu trivs jag! See you♥♥! 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist