ur snabba cash..

  2010-02-07 / 19:48:16 / Allmänt /
"Jag menar, om jag skulle vilja få vara med på en sån där villafest. Hur skulle jag göra då?"
"Jag håller inte på med lyxjobb längre. Jag inte tillräckligt ung och vacker. Jag är på väg mot slutet. För mycket jävla amfetamin. Du vill gå på fest du måste ha mycket pengar. Flickorna där inte billiga." Ett falskt leende. "Men om jag ändå vill. Vem pratar jag med?"
"Det finns många. Du frågade om Nenad. Prata med honom."
"Det går inte. Finns det några andra? Vem brukade ordna de finare festerna?"
"Svenskar. Överklass."
"Har du några namn."
"Testa Jonas eller Karl. De brukade bestämma över sminköserna."
"Vet du vad de hette i efternamn?.
"Nej. Svenska efternamn svåra. De sa aldrig till oss. Men smeknamn."
"De hade smeknamn?.
"Ja, Jonas,Jonte. Karl, kallades ungefär Jätte Karl."
" Vem mer vad inblandad?.
" Prata med herr R om du vågar."
" Brukade han vara med? Vet din kille om att du varit med honom."

Hon stannade. "Hur kunde du veta det?.
Jorge: värsta lukt-Sherlock. " Jag vet det bara."
De forsatte gå. Tillbaka mot centrumet.....

Ur boken snabba cash. See you♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist