tråkigt..

  2010-02-16 / 12:50:09 / Allmänt /
Jag har sååå tråkigt. Måste träna mina övningar för knät..jag orkar inte..jo,kom igen nu Monica..hihi försöker peppe mig själv..går inte så bra.
Har pratat med försökringskassan idag,jag har fått en personlig handläggare. Har fått en mötestid till henne,jag ringde för att tala om att jag börjar jobba halvtid from den 1 mars, då tyckte hon att jag inte behövde komma på mötet. Hon ställde några frågor via telefon. Jag sa att jag ville börja prova jobba men vill inta börja med heltid för jag vet inte om knä orkar el rättaresagt vaden,det är där det stora problemet ligger nu. Men det ordnar sig. See you♥♥! Måste träna nu!!!!!! Sätt fart nu, Monica!


Maria

heja monica heja monica heja monica...lite pepp ända från krägga...

2010-02-16 @ 14:13:23

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist