toppen helg..

  2010-02-15 / 12:22:13 / Allmänt /
Jag har haft en toppen helg trots lite sömn men det har det varit värt.
Jag älskar att vara aktiv runt,med barn, med lite pauser i mellan åt,hihi. Jag gillar verkligen dessa helger när jag och Åsa träffas med hennes killar en hel helg. Förra året var vi uppe i huset och vi hade så kul,vi åkte kälke och grillade korv ute i snön. I år var vi ute, lekte på Nickis,åt hemmagjord pizza,busat,hoppat i soffan,ajabaja,hihi. Det har varit en toppen helg,tillbaka till verkligheten nu,trist.


Har sovit dåligt i natt,tänk om jag fick sova en hel natt utan störningar alls,det skulle vara helt underbart. Upp tjugo i åtta i morse för att åka till danderyd för att träna,måndagar gör ont att träna.
Världen är bra liten.. när jag är påväg från danderyd får jag ett sms- tja babe är du på danderyd-Åsa Ericsson? 
Jag gick tillbaka och träffade henne, det var så kul att se henne,det är SÅ länge sedan vi sågs,ännu en vän som jag saknar i mitt liv. Like you alot. Var rädd om knät nu och ta hand om dig;) Tack för pillrerna,hihi. 

Nu har jag ont i den förbannade muskeln. Nån som har nåt tips el nåt på vad jag kan använda på muskeln så den inte är så spänd,piller el nåt? Jag försöker stretcha muskeln varje dag för den är lite kort,skit jobbigt. Nu måste jag äta lunch. See you♥♥! 


Åsa Eriksson

Hej Babe!!



Det var jättekul å ses igen efter sååååååååå länge... nu sitter man å jiobbar igen..ha ha ha ha ha ha... kommer över på den där fikan nån dag... kraaaaaaaaam

2010-02-15 @ 13:51:32

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist