tillbaks..

  2010-02-24 / 19:22:41 / Allmänt /
Nu är jag tillbaka. Hade ett bra samtal med chefen,jag har gjort stora framsteg och det känns jätteskönt..hoppas det kommer synas i lönefacket,hihi. Jag känner mig uppskattad av min chef just nu så det är jättepositivt för mig. Börjar jobba på måndag,halvtid men jag börjar kl. 08.00 så jag hoppas jag kommer upp i tid.
När jag kom till jobbet var det lite kaotiskt,mycket barn och för lite personal,det var väldigt negativ stämning..jag gav min kollega en positivkram,hon har kämpat på nu i nästan 3 månader,bra jobbat Anza. På måndag börjar rutinerna igen som vanligt,nästan.. 

Just nu är huvudvärken borta så jag ska inte sitta för länge nu framför mackapärren.Har varit och handlat lite också idag. Sonen har åkt till polaren och kommer förhoppningsvis hem i morgon men man vet aldrig med honom. Min lilla plutt börjar bli vuxen...han är så duktigt. Jag älskar min stora/lilla plutt♥.
See you♥♥! 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist