sovit..

  2010-02-15 / 17:49:58 / Allmänt /
Låg och tittade på film vid halv fyra tiden,ögonen blev tyngre och tyngre tillslut sov jag. Jag har sovit lite mer än en timme. Hoppas jag kan sova i kväll sen. I kväll ska jag lägga mig i soffan på engång iställe för att ligga i sängen och vara påväg att somna så kommer en jäkla snarkning,jag blir aldelles för pigg då,så jag satsar på soffan ikväll samtidigt som jag verkligen LÄNGTAR efter min säng. Jag kommer faktiskt inte i håg när jag sov i min säng senast,suck.....
Jag kanske ska flytta till huset när det blir varmare,där är det lugnt och skönt...men jag vet inte om jag skulle våga bo där ensam tyvärr....
Nu är det dags att göra middag,återkommer senare. See you♥♥!




Åsa,det var jättekul att ses efter sååååååååååååååååååååå länge,och på danderyd av alla ställen,haha



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist