prata..

  2010-02-28 / 18:59:06 / Allmänt /
Jag kunde inte hålla mig så jag tog upp det med honom. Han kunde ha talat om att han ville kolla på OS istället för att bara ta över tv,jag hatar när man gör så. Jag sa att jag tycker inte det är skjusst att göra så. Jag sa att nästa gång så får han fråga mig.. nu är jag lugnare..
See you♥♥!


Ida

oj jisses va du har bloggat.... Kul med dina reflektioner om Melodifestivalen =)



Du, ibland e gubbarna inte riktigt vettiga i huvvet... Det är OS för hela slanten här oxå men nu är det snart SLUT! Jag gillar visserligen att kolla på sport, speciellt skidor men TVÅ VECKOR! Nooo too much!

Hoppas det går bra att jobba imorgon. Ta hand om dej å du, pussa inte ihjäl kottarna! ;-)



KRAM KRAM

2010-02-28 @ 21:11:59
URL: http://pysselpussar.blogspot.com
Travel in Uzbekistan

useful information. It’s really good

2013-03-15 @ 06:47:54
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist