ont..

  2010-02-21 / 11:51:37 / Allmänt /
Jag har så jävla ont i huvudet,ytterligare en natt på soffan,det suger skit..
vad ska jag göra,flytta till mitt hus eller...fan.. just nu är det en urusel dag i dag.

Jag skulle åka till täby centrum med Lovis idag men tågen går inte så Tommy kör henne hem till mig. Han och Tobbe ska ut till sin mamma och skotta snö på taket. Jag och Lovis kanske åker med grannen till täby,vi får se vad som händer och fötter.



Dessa förbannade dofter i detta hem,fan att det ska vara så jävla svårt att respektera andra människor. Idag tål jag verkligen inga dofter pga huvudvärken,det tillomed dunkar i öronen. På pekar jag detta så blir han el dom så jävla griniga. Nu har han sprayat med sitt jävla prefect medel,jävla skitstövel,tänk lite..

Nu åker vi till täby..


Annelie

Vad fan Monica, det är väl bara att putta på Tobbe så att han förhoppningsvis slutar att snarka.. R kan också snarka rätt så bra men då brukar jag armbåga honom så att han slutar.. Eller annars så får du putta honom så att han ramlar ner på golvet.. hihi..

2010-02-21 @ 18:47:56

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist