nu..

  2010-02-25 / 16:31:25 / Allmänt /
Nu har jag dammsugit och plockat lite. Har tyvärr fått avliva lite fiskar idag också,aldrig kul. Dom hade vita fläckar på huvudet. Ska handla lite grejer till akvariet i helgen och göra rent,det är så skitigt. Ska köpa lite nya fiskar snart.
Jaha,vad ska man äta till middag då,skulle vilja äta hemkörd pizza men har ej kontanter hemma,suck. Är inte så hungrig heller..
Nu ska jag hitta på nåt el passa på att kolla tv nu när mannen är borta,han ska bara kolla os hela tiden. See you♥♥!


Annelie

Men nej Monica, varför avlivade du dem? De hade ju bara fått pricksjukan.. Det har mina fiskar också fått i omgångar och det är bara att köpa ett medel i en zooaffär som man droppar ner i akvariet så brukar det försvinna.. Ja ikväll är vi hemma själva också, grabbsarna och jag. R är ju i Vallis... :-/

2010-02-25 @ 19:41:59
Monica

Tyvärr,gjort är gjort..nu vet jag det till nästa gång.Ja,det har tydligen blivit en vana att åka dit på torsdagar..

2010-02-25 @ 20:51:58

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist