melodifestivalen..

  2010-02-06 / 21:28:36 / Allmänt /
Nr 1- tönt Ola,låter som en tidigare låt som han sjungit..
Inte så bra bild men det är Ola.

Nr 2- Vad har Jenny Silver på sig? För tråkig..
Jenny Silver..

 
Nr 3- Linda Prit.... el nåt- Bra drag men låter också som en tidigare låt.. hot hot,hihi


Nr 4- Pain of salvation- Hm,lite svårt att få grepp om,för lugn kanske..
Han har ett fint ansikte..


Nr 5- Anders Ekborg-Spännande,börja sjunga nu då,jag vill höra....-Jag gillar den,den är stark,han har en otrolig röst men om den passar i melodifestivalen förtäljer inte historien. I dagens läge kan vad som helst sjungas i melodifestivalen.
Fin scen..

Nr 6-Jessica Andersson- Har stått om henne i tidningen om att hon gör en "Sanna Nielsen"- Funkare så ja..men det måste alltid vara bättre så sätt igång...-Bra text..
Alltid lika snygg..

Nr 7- Frispråkarn- Rapare,mm,ja,kanske..nja.....................


Nr 8- Al fakir.. hans låter väldigt töntig när han pratar,mes- Den var helst ok men kanske för vanlig.
Mina tankar om dessa låtar......................
Han är klar för finalen i globen,den blir bättre och bättre..

Vem tar andra finalplatsen och vem går till andra chansen?????
Snart snart...........väntan är lång,haha.....Nu är resultatet färdigt........................................ spännande..Andra chansen- pain of salvtion! Hade hoppats på Linda..
Andra finalplatsen- Ola el Jessica.... Det blir nog Ola och japp det blev det,jag tycker han är så mesig.. Då var del 1 avklarat. Nästa helg sitter jag med min kära vän åsa och tittar. Det är alltid kul att sitta och diskutera om låtarna.. Tack för mig♥♥♥!







Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist