MELODIFESTIVALEN DEL 4

  2010-02-27 / 22:05:09 / Allmänt /


SIBEL- STOP

KOMMENTAR- Hoppsan, hon klädde nästa av oss genom kameran med blicken. Ganska bra låt,väldigt snygg klänning,hon tog aldrig av sig underdelen.... är det spermier som dansar runt henne eller? Hihi



PY BÄCKMAN- MAGISK STJÄRNA

KOMMENTAR- Snälla! Py Bäckman! Ugglas stuk eller? Py, du kan tyvärr inte sjunga. John Lennon brillor ;)

NEO- HUMAN FRONTIER

KOMMENTAR- Vem är han?  Är jag bakom flötet el? Den här var riktigt bra.. Globen eller? Som en kompis sa blandning mellan BWO och Mika..


LOVESTONED- THURSDAYS

KOMMENTAR- Torsdagar? Wao! Vilken hårig bringa, lite vax kanske..ganska bra,gillar rytmen ;)


ANNA BERGENDAHL- THIS IS MY LIFE

KOMMENTAR- En till som jag missat.... Nu kommer hon,jaha,nu vet jag vem hon är. Den var riktigt bra:-D


PERNILLA WAHLGREN- JAG VILL OM DU VÅGAR

KOMMENTAR-................ har ej fått bra kritik............ Yes, en SCHLAGER!! Jag gillar den;)


NOLL DISCIPLIN- IDIOT

KOMMENTAR- Så söta pojkar. Det här är nåt att stå och hoppa till på dansgolvet.


PETER JÖBACK- HOLLOW

KOMMENTAR- Yes,snart sjunger han.......Han är så jävla snygg och sjunger som en gud...Globen ?
Trodde att den skulle vara mera mäktig, lite rysningar men dom satt långt inne,tyvärr.

BIDRAGEN SOM GÅR VIDARE.......- 7, 3 ,5 ,8 , OCH 6
Första som går till globen är...... nr ......  5- Anna Bergendahl med låten "This is my life"- Bra jobbat;)
Andra som går till globen är...... nr........ 8- Peter Jöback med låten "Hollow"

Andra chansen- Nr 3- Neo med "Human frontier och nr 6- Pernilla Wahgren med "Jag vill om du vågar"
Det var väldigt jämt bland låtarna i kväll så det var svårt att gissa vilka som skulle gå vidare;-D

Så nästa vecka syns vi i andra chansen.....vilka går vidare till globen...spännande.
Det var allt för i kväll,hoppas ni har haft en trevlig kväll. Puss o kram alla. See you♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist