MELODIFESTIVALEN.. del 3

  2010-02-20 / 20:56:06 / Allmänt /



ALCAZAR- Att dom orkar vara med,samma stuk som vanligt. Inget rosa i år.. dom har gett sig fan på att vinna nån gång eller..............


JOHANNES BAH KUHNKE- Vem är det?  Den var ganska bra men den lät som en anna låt jag hört förut.


ELIN LANTO- Hm, vad gör hon här,nu lyssnar vi.......konstig låt..jag gillar soundet men inte texten,nej den får verkligen inte gå vidare,ha inte med melodifestival att göra.



ERIK LINDER- Kul med nytt folk i denna tävling.. mysig sång,den här gillar jag jättemycket..



GETTY DOMEIN- Ytterligare en jag inte känner till..
Jag gillar rythmen, kan bli en discoplåga..



TIMOTEIJ- Bara flickor..nya sharek.. hade inte förväntat mig att dom skulle komma in med musikinstrument,den var bra,bra tjejer..




DARIN- Han vet jag vem det är,han är jätteduktig sångare och ser bra ut..heja Darin!!.. Vet inte vad jag tycker.....En typisk ballad,kan den hålla.... han går säkert vidare för att han är Darin,men var ok..




CRUCIFIED BARBARA- Nu rockar det nog fett.......hm... kom igen nu då....draaaaaaaaaaaaag,nehe,den var lite platt låten,trist



det var låtarna i kväll,lite tafatta.





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist