må illa..

  2010-02-03 / 11:08:15 / Allmänt /
God morgon! Ställde klockan på halv 9,snoozat en timme. Gick upp tjugo över 10. Jag måste ringa min doktor,jag mår så illa till och från. Kan va värktabletterna kanske,hm. Jag är inte med barn iallafall hur mycket jag än skulle vilja. Jag mår bra själsligt annars. Förmiddagen känns trög. Jag ska in till danderyd och träna senare,det är lite segt att träna på eftermiddagen. I går blev det inget träningskort heller,måste dit i morgon och fixa det så jag kan börja träna armar och rygg i väntan på att få träna styrkan i benen,få ej göra det förns om en månad. Nästa vecka ska jag besöka min lillebror så han kan hjälpa mig lite med datan. Sen kanske jag kan åka och hälsa på mitt blivande gudbarn. Få se hur veckan ser ut,denna vecka är inte slut ännu.
På fredag ska vi på ny 40 årsfest,Tommy fyller år. Det ska bli kul. Man kanske tar nån öl,få se;)
Nu är jag hungrig så jag ska äta en tidig lunch,see you. Tack för mig♥♥♥!
Tack Maria för kommentaren. Love you..



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist