lugnt..

  2010-02-04 / 11:28:23 / Allmänt /
Muskeln i vaden har blivit mycket bättre av att ha använt zon en gång,det är nog en muskelinflammation i vaden det är nog därför det gjort så ont,ska smörja in vaden och knävecket 2 gånger per dag i 7 dagar.
I dag blir det en lugn dag,tänkte åka till täby centrum men nej jag orkar inte. Jag håller på att tvätta i tvättstugan och jag ska ligga på golvet och träna och pressa ner knävecket,måste få ut muskeln men idag kanske det inte gör lika ont.
Jag har fortfarande detta illamående,har aldrig blivit det av värktabletterna förrut,jag får inte arslet ur vagnen och boka tid hos doktorn,måste ringa i morgon,MÅSTE!! Är lite orolig att det är nåt allvarligt.
Nu ska jag äta lunch,är så hungrig. Det blir rester,mums,tacos!!
Tack för mig♥♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist