lugnt..

  2010-02-27 / 12:00:11 / Allmänt /
I dag blir det lugnare än lugnast. Tobbe åker till strängnäs med grabbarna över natten och jag tror inte Niklas kommer hem men man vet aldrig,hihi.

Jag ska gå till Ica sen och hämta ett paket och sen ska jag titta på nya fame filmen och sen på andra filmer som jag spelat in. Och Jag får HELA sängen för mig själv, yes!!! Synd att det inte var hela helgen men som sagt man kan inte få allt,haha;)

Vecka 11 så har jag sängen flera dygn för då åker Tobbe till Vemdalen med andra grabbar för att åka skidor.

Medans jag skriver så har vi en disskution om snön på taket, det visar sig att två lägneheter fått in vatten nu när snön smälter och det är mycket snö på taket, Tobbe blir irriterad för att jag säger, -vill man veta något så får man ringa Krister som har hand o om detta,Tobbe säger irriterat- Nej jag vill inte veta nåt,jag !! lite grinigt.
Han blir lite grinig när jag ifrågasätter honom ibland el om jag inte förstår vad han menar,vilket kan vara svårt ibland. Nog om det,han åker snart;)

Just nu på tv är det final i curling mellan Canada och Svergie,undra hur det slutar?
Vi syns senare. See you♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist