lördag..

  2010-02-06 / 12:22:24 / Allmänt /
Det är lördag i dag och jag mår inte så bra,känns som om jag är riktigt bakfull fast jag inte drack en droppe alkohol i går. Jag var ju på 40 års fest, el fest var det inte riktig den riktiga festen kommer vara i sommar,då blir det inget spotta i glaset här inte.
Det var kul att träffa alla människor för det är oftast då man träffas, när Tommy har nån bjudning av nåt slag. Jag var hemma vid halv två i natt,tog sista tåget,vågar inte gå hem själv. Tommy fick en xbox spel så heter rockband,tror jag och småflickorna rockade fett.
Jasmin och Lovis rockar fett,Jasmin på trummor och Lovis på elgitarr. Go girls,hihi

Nu ska jag äta lite lunch och titta på solsidan som jag spela in igår. Tack för mig♥♥♥!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist