lill lördag..

  2010-02-17 / 17:49:39 / Allmänt /
Så var det onsdag,halva veckan har gått. Det blev ingen träning på danderyd i dag för sjukgymnasten Lena är sjuk,på fredag blir det hoppas jag..
I går var jag barnvakt åt Lovis så Tommy och Rebecca kunde gå ut och äta på Rebeccas födelsedag. På söndag ska jag och Lovis åka till Täby centrum och handla en present till Rebecca.
Jag läste sagor igår för Lovis,det tyckte hon om,sen titta vi på bollibompa,det var kul,det är väldigt längesedan jag tittade på barnprogram på tv.
När Lovis åkt hem blev det semlor,vi ville inte ge henne det eftersom hon skulle gå och lägga sig tidigt,hon för sån sockerkick. Mums med semlor men inte med mandelmassa,blä!

I dag har jag varit på jobbet.Min kollega är så slut,hon har haft det tufft när jag är borta men vad ska jag göra,jag kommer ju tillbaka en månad tidigare,mycket för kollegans skull. Börjar jobba halvtid,hoppas att det går. jag tror vaden kommer ta mycket stryk.
I morgon ska jag skaffa träningskort, vet ej vart ännu, jag har att välja på träningscenter i vallentuna el oasen i täby kyrkby.  Just nu har oasen rabatt, helår har kostat 5200 kr, nu 3800 kr tills den 28/2. Det är lite närmare till kyrkbyn. Beslutsångest,hm. Till i morgon måste jag ha bestämt mig. Ska gå in på centers hemsida och kolla priset där,syns sen. See you♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist