kväller..

  2010-02-19 / 19:04:20 / Allmänt /
Det är SÅ kul att få era kommentarer,det är lika spännande varje gång jag öppnar blogg.
Du Åsa,du är så gullig, du får lite "ont i ögonen" när du ser Nickepicke på tv,hihi

Jag uppskattar verkligen att ni kommenterar el bara skriver nåt för att ni vill,♥.

Nu är det fredag kväll och jag gör inget speciellt. Tobbe är med grannen och bastar och Niklas är hos en polare och lilla jag sitter fast här,vid datan. Snart börjar jag jobba,hur ska jag hinna sitta här då,hihi
Det löser jag,man har fb o blogg i mobilen.

Nu ska jag faktiskt fortsätta att titta på en film som jag började titta på innan jag var tvungen att åka och träna. Vi kanske syns senare. See you♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist