kväller..

  2010-02-08 / 20:53:30 / Allmänt /
Nu är kl 20.42 och jag har gjort ordning popcorn med en cocacola till.  Har precis fått veta att inlåst ska börja visas på tv4 fakta,jag trodde man fick veta det via tv4 men det har jag inte fått veta. Jag trodde inlåst var bortglömt. Lite konstigt i magen känns det men premiärdelarna var jobbiga. Jag har titta själv på inlåst många gånger eftersom jag spelat in delarna. Jag är så besviken på att tv4 inte visade mera av Niklas,och våran intervju hemma visade dom typ 2,3 sekunder av,besviken. Kamera teamet var hemma hos oss i flera timmar och det visas 2,3 sekunder,dåligt. Men så blir det när folk hotar. Jag verkligen INTE gillar folk som använder hot för att man är så jävla liten själv som människa,sorgligt:(
Stackars sorgliga människa....



See you♥♥!






Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist