Jaha..

  2010-02-25 / 12:54:01 / Allmänt /
I dag har jag äntligen ringt doktorn och fått en tid för mitt illamående och svettningar,har kanske kommit in i klimakteriet.. fast då har jag varit det länge. Känner mig uppblåst och fet,suck.. känner mig inte så attraktiv i dag el nån dag,hm.
På måndag är det gymmet som gäller. Om jag ska kunna bli gravid så måste jag nog få ordning på vikten,känner jag. Har inte vågat prata med Tobbe än,är så rädd för hans svar. Bli svaret negativt så måste jag gå vidare i mitt liv.. då blir det danmark,finland el estland. Vad jobbigt det är att ha dessa beslut i livet,fast jag tror att jag gör rätt beslut.

Nu ska jag fortsätta med sonens rum och sen gå och kasta massor med skräp. See you♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist