hemma..

  2010-02-02 / 18:39:44 / Allmänt /
På eftermiddagen åkte jag till jobbet för att ta en fika. Det är alltid lika trevligt att träffa kollegorna och barnen. Det är så svårt att inte jobba när man är där,barnen blir så glada när man kommer. Jag saknar dom och det sociala livet fast det är skönt att vara hemma. Är hemma denna månad sen tänkte jag börja jobba halvtid hela mars. Jag vill inte ha bråttom,jag är ju helttidssjukskriven till sista mars om jag vill ,så jag börja sakta. Den tiden jag var där idag så stod jag mycket och det är jättepåfrestande för muskeln för det är där jag har ont nu,det drar ända från vaden och upp i låret när jag ska sträcka på knät. Måste få till det annars blir muskeln för kort och det blir inge bra. 
Efter jobbbesöket gick jag och handlade,fick pengar från försäkringskassan,jippi. Har betalat alla räkningar,hoppas inte kommunen kräver pengarna så jag råkat få för mycket av nu, men det löser sig alltid,jag är ganska lugn. Jag älskar att gå och handla,just nu har jag ro i själen.
Nu blir det korvgryta.

Mums!!!
Jag ska drick min favvodricka till,det är så synd att dom inte finns i stora petflaskor. Bonaqua är så gott!!

Tack för mig ♥♥♥! 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist