hemma..

  2010-02-23 / 01:25:58 / Allmänt /

Nu är jag hemma från byn,det har varit jättetrevligt att umgås med lillebror och mamma. Konstigt att vi inte träffas oftare,vi bo ju inte vid världens ände. Jag har haft Michael Jackson dag med brorsan. När man tittar på gamla Michael videos så är han ganska vältränad om man jämför med hur han såg ut innan han dog,visseligen är det mer än 10 år sedan han gjorde dessa videos. Vilken artist! Han var toppen! Jag undrar lite om han skulle ha överlevt dessa konserter som han skulle göra... Han var ganska smal i this is it och till åren.. om han levt idag så hade denna konsert blivit den absolut bästa genom tiderna(tror jag)
Om man gillar Michael så ska man absolut se This is it,så jäkla bra. Det var som om man var på hans konsert när jag och brorsan såg den på bio,sån känsla och vi applåderade som om vi var där,skön känsla.. och så magnific..



MICHAEL.. SÅN JÄVLA SKÖN VIDEO..



ARE YOU SCARE GET??









SÖTING!!






EN SÅNG SOM HETER CRY,HAR EJ HÖRT DEN FÖRRUT..











DET VAR ALLT..SEE YOU♥♥!



Dexit

Tack för senast syrran, var jätte trevligt :). Det gör vi om snart igen. Får inte glömma bort att spela lite Buzz då som vi hade tänkt :).



Kram

2010-02-28 @ 23:07:03
URL: http://dexit.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist