grabbzen..

  2010-02-12 / 20:21:15 / Allmänt /

Nu har Åsa kommit med sina killar,jag mötte upp dom i danderyd eftersom jag tränat där idag, vi har åkt buss och handlat fredagsmyssss på Ica.

 Vi har ätit middag,ätit fredagsmysss och hoppat i soffan och då blev Monica lite arg så vi fick stora kuddar att sitta på, på golvet,hihi.
Vi har även busat i Monicas och Tobbes säng,det är kul att röra det man inte får röra,hihi
Nu ligger vi i deras säng och ska sova. God natt♥♥









I morgon blir det pannkakor,sylt och vispgrädde. Sen bär det i väg till äventyrslandet Nickis. Det ska bli så roligt. Sen på kvällen blir det VIN och MELODIFESTIVALEN för oss VUXNA och massor med VUXENSNACK.
I morgon kommer det mera bilder. See you♥♥!



Anonym

härligt med vänner, barn, vin och melodifestival...ni har fullt upp förstår jag...många kramar maria

2010-02-12 @ 23:54:04
Åsa

Så härligt det ser ut, och jag vet att dom hade det :-D



Åsa

2010-02-15 @ 11:16:32

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist