fredagsmyys..

  2010-02-26 / 10:27:35 / Allmänt /
Äntligen fredag. Sonen ska sova hos en kompis,känns som om han håller på att flytta ut,väldigt sakta. Han nyfunna vän är arbetsgivarens son och han har nyss flyttat hemifrån så Niklas är där ganska mycket,dubbla känslor♥.
Vad ska man själv göra? Supa skallen i bitar,träna,ha sex, svulla,ingenting,pilla naveln,haha,det finns ju massor att göra. Jag ska börja med att äta frukost snart ,sen är det träning i bassängen vid halv ett tiden..och det behövs, jag har haft en svacka i träningen,måste, men jag tror att i slutet på nästa vecka så får jag börja träna styrkan,yes,jippi!! Det ska bli så skönt,då kanske jag slipper dessa hemövningar. Det blir träning nästan varje dag.
Nu är det frukost. See you♥♥!


Åsa

Hej hjärtat, bra att du tar tag i ditt illamående osv. Låter inget vidare alls du :(



Ikväll tycker jag att du ska svulla på alla sätt som går-välj vilka som behagar dig ;D



Boka en helg hos oss snart oxå?



Kram kram

2010-02-26 @ 13:10:48
Monica

Hej gumsan! Absolut måstes det boka en helg hos er,skulle vara kul att boka en helg på erat land också, den 8 mars ska jag till läkaren. Hur gick det för dig härom kvällen?

2010-02-26 @ 17:58:08

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist