fredag..

  2010-02-19 / 11:12:42 / Allmänt /
I dag är det fredag och jag har sovit på soffan,jippi,som vanligt.
Jag har nog aldrig mött en mera respektlös människa. Att jag inte kan få sova kommer ta slut på detta. Idag ska jag åka och träna på danderyd,skönt.

Jag satt och tittade på livräddarna i australien,som blir det reklam och inlåst reklamen kom,trodde inte det skulle påverka mig men kroppen reagera med att rysa,jag rös över hela kroppen,skumt. Jag tycker att tv4 kunde ha mailat oss mammor och talat om att det ska visas igen. Nu kanske det inte är så mycket folk som tittar på tv4 fakta. Hade inte en vän till mig talat om att det börjar igen så hade vi inte haft en aning om det,dåligt. Med tanke på vad Niklas blev utstirrad första gången det visades. Man är aldrig nöjd,hihi.
Jag blev ju blåst redan från början.

Nu är det dags att äta lunch. See you♥♥!


Åsa Eriksson

Jag får alltid lite "ont i ögonen" när jag ser reklamen.... Nicke som jag kände var en liten skit som kom till dagis å hälsade på som jag busade massor med.... det är svårt att tänka sig att han är stor och att man själv är vuxen...

2010-02-19 @ 16:30:42

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist