filmer..

  2010-02-06 / 20:05:08 / Allmänt /
I dag har det varit filmdag,har tittat på sånt som jag spelat in och sen titta på två filmer.
Börja med att titta på solsidan från tv4 och sen big love,en serie som går på svt1,båda är bra. Efter det så började jag titta på filmen snatch,men orkade inte titta färdigt. Det blev Hellboy och Mr brooks,Mr brooks med snygga heta Kevin Costner,lite ovanligt att se honom i en thriller. Jag tycker Hellboy är SÅ bra gjord med speciall effekterna.

Nu blev min karl sur för att jag bytte kanal till svt1 för att melodifestivalen börjar nu,men jag sa till honom i god tid att jag ville se den,så jag ,han får väl vara sur. Han gick in och satte sig vid datan.

Nu börjar den.....

Förra året,Petra Mede
Tack för mig♥♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist