ensam..

  2010-02-28 / 14:47:04 / Allmänt /
I natt har jag sovit ensam och haft hela sängen för mig själv,så skönt,jag har sovit så gott..
Jag skulle behöva gå ut och promenera men jag orkar inte,jag är så orkeslös,tur att man ska jobba några timmar i morgon,typ 4. Alldeles lagom sen blir det gymmet,måste börja träna hårt nu,kan bli 5 dagar i veckan nu med träning. Om lite mer en 1 vecka får jag börja träna styrka med knät,jippi,jag längtar. Jag är så jäkla svag i benet. Få se hur mycket knät klarar av i morgon.

hahaha,tittar på en gammal film på tv med självaste Mark Whalberg och med.......namnet försvann..jag vet ju vad han heter,just det Jude Law och Dustin Hoffman..den är lite hysterisk.

Nej nu måste jag betala lite räkningar, suck men det måste göras..
See you♥♥!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist