En ny dag i mitt liv..

  2010-02-18 / 12:38:59 / Allmänt /
Så var det torsdag och det är början till mitt nya liv utan onyttiga saker, idag ska jag gå och fixa gymkort,jag kommer leva på gymet nu. Trivs inte så bra med min kropp just nu, sist jag vägde så här mycket då var jag gravid och det är 17 år sedan.. dags att ta sig i kragen. Jag ska skriva färdigt det här och ta en lååång promenad till gymet och fixa kort.


Satt och tittade tidigare på biggest looser...får man verkligen pressa dessa väldigt överviktiga person.. tänk om nån dör på löpbandet för att han/hon har överansträngt hjärtat,det säga att man ska gå ner sakta. Tänk dig att kropppen får springa tills den stupar,jag är inte lika överviktig men jag orkar knappt bära min vikt på löpbandet och dessa människor som väger över hundra kilo ska springa på detta löpband,hon tränaren kan inte vara frisk i huvudet som utsätter deras kroppar för detta. Tänk att gå från att inte röra sig alls till att tvinga denna tunga kropp till att springa,bara det är så jäkla tungt. Min åsikt är att det inte går så rätt till.
När programmet gått ett tag så ser man ju att dessa människor rasar ner i vikt och det är ju skit bra men dom går ner alldeles för fort....
VAD TYCKER DU?




Efter biggest looser satt jag och tittade på top model 8, det märks så väl att det är småtjejer så är med,det är sånt fnitter och skrik,måste tjejer vara så girliga.. töntar,hihi
Har faktiskt inte sett 8 an så jag ska följa det på dagarna,har nästa vecka hemma också sen börjar jag jobba 9 timmar i veckan under hela mars. Jag tror jag kommer jobba tre dagar i veckan och vara ledig två dagar.
Det bästa med top model är när modellerna görs om , det är alltid nån som börjar gråta , töntigt.. det är bara att gilla läget,fick jag den möjligheten så varsågod gör om mig..hihi . Nu ska jag gå vidare i livet. See you♥♥!  



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist