beviset..

  2010-02-18 / 17:17:23 / Allmänt /

Beviset på att jag varit och fixat gymkort till både mig och Niklas. Kom väldigt billigt undan. Där jag ville köpa gymkort först så kostar helår 5200 kr. Med rabatten som dom har till 28/2 så kostar det 3800 kr.
På träningscenter så har jag 15 % rabatt och då är helårspriset ca 3180 kr och Har man en familjemedlem som skaffar träningskort samtidigt så får den 10% , sammanlagt så betalar jag runt 4600 för två helårskort. Som hittat tycker jag.

Utanför träningscenter..


Lite suddiga men det är våra träningskort,inplastade och klara,yes,nu blir det träning nästa vecka.. 

När jag kom hem från promenaden så hade jag fått brev från mina chefer på Ekebyskolan och i där så var det ett kryapådigkort och blomstercheckar.Tack så mycket!! Det har jag aldrig fått förrut. Jättekul! Jag känner mig uppskattad..

SEE YOU♥♥! 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist