älskar..

  2010-02-02 / 20:22:24 / Allmänt /
Detta knä,eller rättaresagt muskeln. I dag är det inge bra,har nog stått för mycket. Har tagit värktabletter så jag kan tämja bättre,så jag kan slappna av. Har ganska mycket press på att benet ska kunna sträckas ut ordentligt,suck! Nu börjar tabletterna värka så nu ska det tämjas ut här.
I dag har varit en underbar dag i själen. Just idag så älskar jag världen.
Vi hörs i morgonbitti. Tack för mig ♥♥♥!


Ida

Å världen älskar dej!! <3<3<3



Tack för din kommentar =) KUL!

Jaja jag vet att de bara tjötar, jag va lugn mot honom. Men det va efter sen som jag fick mitt utbrott =)

Hur går det med ditt lilla knä? Såg att du ska börja jobba snart... gött?



kramis

2010-02-02 @ 20:42:02
URL: http://pysselpussar.blogspot.com
Maria

skönt att höra att du har haft en bra dag...det glädjer mig...må gott och ta ingen skit!

2010-02-02 @ 21:44:25

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist