snart julafton:):)

  2010-12-23 / 23:24:47 / Allmänt /

ojojo, vilken dag och kväll.
I dag åkte jag och jobbade, jag fick stängningen, som tur var blev det inte till 17.
Vi hade 7 barn på hela huset på tre personal, helt ok:)
Efter jobbet var det dags att åka och trängas med folket i arninge. Kom dit strax innan 17, hade förväntat mig riktig julrusch men inte det, det var väldigt lugnt och inte mycket folk alls, alldeles lagom tid att handla på.
Alla julklappar färdiga, nej nu ljuger jag, jag har två kvar men det får bli i mellandagarna.
Jag är helt slut....... Allt är inslaget nu. Vi har även hunnit med uppesittarkvällen med bingolotto. Mannen vann en ny lott.
Fan... jag börjar bli riktigt förkyld, hostar o hostar. Mannen kraxar som en kråka. Nu är det dags att spela vidare:):)



GOD JUL ALLA KÄRA LÄSARE:):)

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist